Veelgestelde vragen

Algemeen


1. Hoe kan ik een account aanmaken?

Heeft u een e-mail ontvangen van Eva?
Nee)
Klik op de rechterzijde van uw scherm op 'registeren'. Vul hier alle gevraagde gegevens in. Let er goed op dat de gegevens die u invult juist zijn, want de gegevens worden gebruikt om u een bevestigingsmail te sturen en u de aangevraagde cadeaus toe te sturen. Nadat u op verzenden heeft geklikt bent u direct ingelogd. Tevens ontvangt u ter bevestiging een e-mail.
Bij een volgend bezoek kunt u aan de rechterzijde van het scherm inloggen met de door u aangemaakte gegevens.

 

Ja)
Als u op de website bent gekomen na het klikken op de link in de e-mail die u heeft ontvangen vult u hier de gevraagde gegevens in (let wel dat de gegevens juist zijn, deze worden wederom gebruikt voor verzending). U bent niet verplicht het e-mailadres te gebruiken waarop u de e-mail van Eva ontvangen heeft. Het moet wel een bestaand e-mailadres zijn omdat u hier een bevestiging van uw registratie op toegestuurd krijgt.  Uw wachtwoord kiest u tevens zelf. Na het invullen van alle gegevens klikt u op 'verzenden'.

U heeft nu een account aangemaakt, daarvan krijgt u ook een bevestiging per e-mail en kunt u inloggen op de website.

Voortaan kunt u met het e-mailadres en uw zelfgekozen wachtwoord gebruik maken van het spaarprogramma van de EO. U hoeft zich een volgende keer dan ook niet meer te registreren maar u kunt dan direct (rechts) inloggen.

 

2. Ik heb een account, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Op www.mijneo.nl vind u aan de rechterzijde van uw scherm, onder inloggen, de link 'wachtwoord vergeten'. Als u daarop klikt krijgt een pagina waar u uw e-mailadres invult. U krijgt dan een e-mail toegestuurd naar het betreffende e-mail adres met een link waarmee u uw wachtwoord kunt wijzigen.

 

3. Ik heb een vraag, waar kan ik die stellen?
Als u bent ingelogd kunt u uw vraag stellen via ons contactformulier. Heeft u nog geen account stuur dan een e-mail naar: verkoop@eo.nl.

 

 

Veelgestelde vragen voor Eva abonnees

1. Ik ben al meer dan 2 jaar abonnee, maar heb nog geen e-mail gehad.
In de maand oktober en de eerste week van november krijgt iedereen die 2 jaar of langer abonnee is van Eva en die met een correct e-mailadres geregistreerd staat, een e-mail met aanbieding voor een cadeau. Daarna wordt dit maandelijks herhaalt dus als u twee jaar abonnee bent komt u vanzelf aan bod.

In de e-mail staat een link waarmee u een account kunt aanmaken. Volg alle aanwijzingen in het scherm en dan kunt u een cadeau uitkiezen.

 

2. Ik ben jarig geweest, maar heb nog geen e-mail gehad. Wanneer kan ik de e-mail verwachten?
Sinds 1 oktober ontvangen alle Eva abonnees die jarig zijn van Eva een e-mail om een cadeau op te halen. Bent u voor de datum van 1 oktober jarig geweest dan moet u helaas nog even wachten.

 

3. Ik heb een e-mail ontvangen, maar de link werkt niet.
In de e-mail staat ook een volledig uitgeschreven link. Deze kunt u kopiƫren en in de adresbalk van uw internetscherm plakken. Uw punten worden dan (na het aanmaken van een account of na inloggen) automatisch bijgeschreven, zodat u direct uw Eva-cadeau kunt bestellen.

 

4. Ik heb een e-mail ontvangen en heb al een account. Moet ik een nieuw account aanmaken?
Nee, u hoeft geen nieuw account aan te maken. U kunt inloggen met uw geregistreerde gegevens. De punten worden direct bijgeschreven, zodat u direct uw Eva-cadeau kunt bestellen.

 

5. Ik krijg de volgende melding 'De code is niet correct of is al een keer gebruikt'. Terwijl ik deze nog niet heb gebruikt. Wat moet ik doen?
Vervelend dat u deze melding krijgt. Stuurt u een e-mail naar verkoop@eo.nl en dan zoeken wij het voor u uit.

 

6. Ik heb e-mail ontvangen, maar geen punten om een cadeau op te halen.
In de e-mail die u hebt ontvangen staan de stappen beschreven die u moet volgen om u cadeau aan te vragen.

  • Klik op de link in de e-mail
  • Maak een account aan of log in, de punten worden nu automatisch bijgeschreven
  • Kies voor Eva trouwe abonnees of Eva verjaardagscadeau (afhankelijk van de e-mail die u ontvangen heeft).
  • Kies uw cadeau
  • Vul de gevraagde gegevens in en laat het cadeau verzenden

 

Als na de tweede stap de punten niet zijn bijgeschreven kopieer dan de code uit de e-mail. Plak deze code in het invoerveld bij 'Eva couponcode invoeren'.

 

7. Ik wil geen toestemming geven voor een automatische incasso. Kan ik mijn cadeau op een andere manier krijgen?
Uw Eva verjaardagscadeau kunt u ophalen tijdens een Eva-nement. Hiervoor dient u de ontvangen e-mail mee te nemen. De cadeaus voor trouwe abonnees kunnen alleen via de website worden aangevraagd. Hiervoor is het afgeven van een incasso helaas noodzakelijk.

 

8. Ik heb mijn e-mailadres opgegeven of aangepast na mijn verjaardag. Kan ik nog een e-mail krijgen voor de shopper?
Helaas, u kunt geen e-mail meer krijgen voor de verjaardag die al geweest is. Volgend jaar krijgt u wel een e-mail. Mocht u binnenkort op een Eva-nement zijn, dan kunt u daar een tas afhalen als u een identiteitsbewijs meeneemt.

 

9. Ik ga niet naar een Eva-nement maar mijn vriendin wel, mag zij de tas ophalen?
Het is de bedoeling dat u de tas zelf ophaalt, maar als u de geprinte e-mail aan uw vriendin meegeeft, kan ze de tas voor u ophalen.

 

10. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn 1 euro en worden automatisch afgeschreven van het rekeningnummer wat u heeft opgegeven.

 

11. Waarom worden er verzendkosten berekend?
De reden waarom we verzendkosten in rekening brengen is budgetair. We willen graag alle jarige en trouwe Eva abonnees een cadeau geven, maar we hebben helaas ook te maken met budgetten en bezuinigingen. We hopen op uw begrip hiervoor.

 

12. Ik wil mijn cadeau ruilen voor een ander cadeau, kan dat?
Het is niet mogelijk om uw cadeau te ruilen voor een ander cadeau.

 

 

 

Inloggen

Emailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten | Registreren